tisdag 26 april 2016

sånt som jag glömt att blogga om.

 Nilas och jag tog bussen till le stada för fika och lek på torget.
 Nilas valde både en paj och en kaka- ska det vara så ska det!
 Jag ska ju jämt vara så himla nyttig och tog en sallad.
 Nilas lekte runt länge och väl i en liten park vid rådhuset.
 Selfie!
 Han är så rolig den här ungen, telefonen och solisarna i bakfickan. Han har liksom koll på vad som är coolt.
 Jag har gjort matlådor och i dag så ska jag fortsätta med det.
 Love trycker, med mycket vånda, i sig en Angriest Whopper.
 Jag tar en egodag och åker till Hufvudstaden och besöker Kungsträdgården där min absoluta favoritblomma, körsbärsblomman, slagit ut i all sin prakt.
 Jag var i himmelriket!
 Jag, Sofie och alla kids drog till leklandet. Inte så mycket barn då vi var där på en fredag.

Jag tog en självis i svartvitt och gillade den så pass mycket att den hamnade här (och på insta).

Inga kommentarer: