lördag 1 oktober 2016

Long time no see!

Vad hände liksom? Tiden bara flög i väg och jag hängde bara med. Det är fullt upp just nu när både jag och David pendlar till heltidsjobb, schemat är proppat och "egentiden" knapp. Men jag öser in ett gäng bilder i ett tappert försök att komma igen med bloggeriet.

 Vi har varit uppe i Hälsingland hos mamma och pappa, vi grillade burgare och myste på i den lite skarpare höstluften.
 Det har varit matkulturfestival i Gävle, jag högg en Paella.
 Jimmy fyllde 25 och vi hade surpriseparty. Lyckat blev det.
 Jahaja, Kicki 20 bast i en busskur på väg till Huddik, i näven en folkis och på kroppen en fuskpäls.
 Självis!
 Nilas och hans alteregon.
 Paps och Nilis.

 På kräftis hos Bettan.
 Nilas är Jokern.
 Kräftis i Marmaverken.
 På syrrans terass.
 Vi badade i slutet på september, åtminstone vissa av oss.
 Syrrans katter Beyron och Diesel.
 What does the fox say var svaret när jag frågade vad han hade klätt ut sig till.
 Morgonmys.
 Med Sofie i svampskogen.
 Vi hittade massor.
 Ljuvlig solnedgång. Himlen brann!
 Tisdagar alltså. Fitt-tisdagar!
Nilas har, på eget bevåg, skrivit sitt första ord. Stolt mamma, hehe...

Inga kommentarer: