lördag 21 januari 2017

I´m back!

Livet alltså, det går ju i ett! I bland så finns det knappt tid för återhämtning, paus eller reflektion. Lite så har det varit den sista tiden. Intensivt. Men det har ju varit roligt också förstås. Så vad har hänt sedan sistens? Har ju fan inte bloggat på två månader nu. Shit, vad tiden springer i väg.

 Den tjugonde november så blev jag moster för först gången då lilla William kom till världen. Älskad från första stund.
 Jag beställde linser från Wish och man kan väl säga att de var effektfulla. Grr
Det har blivit några hotellnätter under hösten. Här en bild från Södra berget i Sundsvall där vi var under verksamhetsdagarna.
 Ett annat hotellrum en annan stad.
 Piffad inför Sofies 30-års partaj!
 William!
 Som nyanställd så fick vi anordna personalfest. Här värmer vi innan på Harrys.
 Team Super Service!
 Supergirl Gloria!
 Piffiga pumor.
 Fabror Barbro!
 Ett hopklipp!


 Morfar och lilleplutt!
 Oj, bilderna som vanligt i oordning. Detta är från den traditionella nyårsgrillen.
 Räkcocktail.
 Snark.
 Han älskar mig!
 Vickan fyllde 30 år och det firades stort såklart.
 Syrrans bebisar. Veiron och Diesel.
 Hallå där!
 Pepparkaksgubbe ville han vara i år.
 Jag jagar som vanligt vackra solnedgångar.
 Varvat med att jag jagar Pokemon.
 Lite sjukdomsdrabbade har vi varit. Först vattkoppor och sedan....
 Vinterkräksjukan!
 Vi har tagit vara på ljuset och grillat körv i skogen.
 Tomten kom och det var ju poppis såklart.
 Sooolen!
Långprommis i Näsviken!

Inga kommentarer: