torsdag 31 mars 2016

Vårtrötthet, sjukdom och påsklov!

 Grabbarna hade inte mycket krut i sig innan påskledigheten tog vid.
 Nilas drar alltid med sig leken till köket- jippie liksom!
 "Mamma, jag smulade lite i din säng när jag åt macka"
 Love fick en pilbåge i sitt påskägg som de efter tolv mycket listiga ledtrådar lyckades hitta fram till.
 Nilas går alltid all in när han gör saker, klart man packar med sig sjörövaroutfitten när man vet att det vankas skattjakt.
 Jag var sjuk hela jävla påsken men ignorerade det och hängde med alla ändå, här bastu och öl!
 Mamma och Nilas bakade den traditionella påsktårtan.
 Vi hängde rätt mycket utomhus, gärna vid den nya eldstaden.
 Jag var så jävla svullen och blek (fuuuuuuul), sket i sminket, var liksom ingen ide. När vi kom hem på måndagen så var jag så jävla dålig att jag åkte in på akuten, det visade sig att jag hade halsböld. Nu käkar jag en rejäl dos antibiotika och det känns bättre men inte bra.
 Nilas tyckte att gräsmattan behövde sig en omgång.
 I går så gick jag på vår lokala loppis och fyndade två plåtburkar som betyder väldigt mycket för mig. Älskade mormor hade likadana och i dessa fanns hennes goda hembakade kakor. Jag grät en skvätt när jag såg dem.
I går kväll så gjorde David och Nilas löständer anpassade efter Nilas bett. Så jävla gangsta!

Inga kommentarer: