torsdag 14 april 2016

Random pics från veckan

 Sedan skattjakten i påskas så har Nilas snöat in på skattkartor. Här är skattkartan till Lördagsgodiset.

 Nilas och jag har kollat på förlossningsvideon när han föddes. Här ser jag honom för första gången, min ängel.

 Dagishämtning, någon oförrätt hade inträffat och ilska uppstod.
 Ett mms-löfte till min karl, hehe!
 Nilas gör en soppa av allt som finns i skafferiet. Jag var tvungen att smaka av mästerverket.
 Nilas och bästis!
 Killen har stil!
Jag ville inte, men jag gjord'et. Var till läkaren i morse och fick allergimedicin och kortisontabletter (har haft nässelfeber sedan jag slutade med antibiotikan, allergisk reaktion) och jäklar vad jag fick en kick av kortisonet. Blev helt speedad och tvätten blev en enkel match, har inte kunnat sitta still på hela dagen+ kvällen.  

Love vägrar att vara med på bild och hotar med Bris om jag försöker tjuvknäppa, pubertetsbarn! Allt är pinsamt. Här är i alla fall en bild på vårt måndagsmys framför Biggest loser; knäckemacka m keso, Te och en skål med vitkål. Loves macka syns inte på bild. Vi har konstiga snacks jag och Love. Nästa myskväll så har vi bestämt ättikgurka och Grape. Åh nej, vi är inte gravida!

Inga kommentarer: