tisdag 7 juni 2016

Jävla maj och juni..

Jag orkar inte med detta tempo, jag har en miljard grejer att göra hela tiden. Det tar aldrig slut. När ska man njuta av liljekonvalj, syren och äppelblomster. När ska man hinna njuta av solnedgången på terrassen. När ska man bli klar med allt!? Andas. I morgon ska jag städa toaletterna, på torsdag så tar vi golven, tvätten är nästan upptvättad och vikt- bara en hög kvar. På fredag så ska jag göra en Batmantårta till den snart nyblivna femåringen, sedan kommer min sida av släkten och kalasar. Sedan ska jag planera barnkalas till helgen efter. Och helgen efter det så kommer släkten och firar midsommar. Det kommer bli kul. Men jag är trött. Slut på meddelandet.

2 kommentarer:

Laffe sa...

Ta det lugnt... slit inte ut dig.

kicki sa...

Jag vet, man är ju inte 20 år längre ;-)