torsdag 16 juni 2016

Jag är osvensk!

I dag när jag skulle gå de 200 meterna till busshållplatsen utan tak så fullkomligt öppnade himlen sig och det var som att ta en promenad i duschen. Vi snackar skyfall. Där går jag med endast klänning, tunn kofta och tennispjucks. Det var då jag gjorde det, jag ställde mig under en kvinnas paraply och sade; "jag ställer mig här med dig ja!". Tätt intill. Hon stirrade på mig och mumlade fram ett jaha. Och där stod vi i goda tio minuter medan vi väntade på 501:an som tog sin goda tid i dag.

3 kommentarer:

Laffe sa...

Hahaha, jag kan precis se hennes min framför mig :-)

Tina sa...

Åh, du är ju fantastisk! Men trökig kvinna. Hon borde sagt: det gör du rätt i!

Unknown sa...

Exquisitely professional thoughts. proessaywriting.com
I merely hit upon this web site and desired to enunciate that I've definitely delighted in reckoning your blog articles or blog posts. essay writing service
Rest assured I'll subsist pledging to your RSS and I wish you write-up after much more shortly