torsdag 7 juli 2016

Sommarn so far

Denna tårtbild har jag lagt ut på både Instagram och Facebook, jag är ju liksom lite mallig över min skapelse.
 Tänk att min lille skrutt hunnit bli hela fem år, fan så åren bränner förbi snabbt.
 Många "paketar" blev det och han blev så glad över sina presenter.
 En solnedgång, som jag älskar mina solnedgångar.
 Pappa har klätt ut dynorna på vår uteterrass och det blev så himla bra.
David lyckades med konststycket att klyva sitt finger.

 Nilas lyckades med konststycket att snubbla på sina egna ben och fick ett hårt möte med asfalten. Love ramlade av sin Airboard och skrapade både knän och händer. Det är bara i början på juli och första hjälpen lådan måste redan fyllas på.

 Strandhäng med pappsen medan mamman jobbade sin sista dag innan semestern.
 Vi har haft finbesök av Collin med familj, som jag snoozade.
 Nilas fick hålla i sin nya kusin.
 Love likaså.
 Vi kämpar på med vårt pussel.
 Vi har varit på järnvägsmuseet.
 Åkte minitåget.
 Mockade hos korna.
 Iklädd pigekläder.
 Lilla Emil.
 Minigolf hör sommaren till.
 Stranden i dag.

 Fika bör man annars dör man.
Fin bild på pojkarna.

2 kommentarer:

Laffe sa...

Full rulle som det ska vara!

kicki sa...

Jajjemen!