måndag 27 juni 2016

Alla är lediga utom jag!

Så himla märkligt det är att gå upp ur sängen, tidigt som fan, medan resten av familjen får ligga kvar och snooza hur länge de vill. Jag vill ju också sova mera. Men samtidigt så är det väldans skönt att få morgnarna helt alene och njuta av långsamt kaffedrickande, tidningsläsande och att sminka sig i lugn och ro. Det är alltså både skönt och oskönt. Nästa vecka så är det slut på mina ambivalenta känslor för då är det min tur att gå på semester. Yeeehaaa! Jag tänker sova till klockan elva varje dag.

Lite semesterkänsla har jag allt redan, man liksom hakar på semestern när man kommer hem. I dag exempelvis så hoppade jag i poolen efter maten och har varit där tills nu, helt slut är jag efter bollkastande och dyktävlande efter flaska på botten. Nu kommer en att sova gott!

Inga kommentarer: